Winkels

Je hebt nog geen favoriete winkel

Alle winkels
nl Nederlands fr français

Klantenservice

Veelgestelde vragen

NATIONALE ZENDINGEN:

De leveringstermijn is afhankelijk van verschillende factoren, zoals onze beschikbare voorraad, de gekozen leverings- en betaalmethode.

Voor 22u besteld, morgen gratis levering door Bpost. Wij hebben jouw favoriete artikel beschikbaar in onze centrale voorraad.

Levering binnen 3 à 5 werkdagen. Wij hebben het artikel niet op voorraad in onze centrale voorraad, waardoor wij dit onmiddellijk voor je laten overkomen uit een van onze winkels.

Zodra jouw pakket bij ons vertrekt, krijg je steeds een verzendbevestiging met een track and trace. In deze mail vind je een link waarmee je de exacte leveringsstatus van jouw pakket kan volgen.

INTERNATIONALE ZENDINGEN:

Voor 22u besteld, zelfde dag verzonden via Bpost. Wij hebben jouw favoriete artikel beschikbaar in onze centrale voorraad.

Levering binnen 3 à 5 werkdagen. Wij hebben het artikel niet op voorraad in onze centrale voorraad, waardoor wij dit onmiddellijk voor je laten overkomen uit een van onze winkels.

Zodra jouw pakket bij ons vertrekt, krijg je steeds een verzendbevestiging met een track and trace. In deze mail vind je een link waarmee je de exacte leveringsstatus van jouw pakket kan volgen.

Bij Torfs vinden we duurzaamheid superbelangrijk, vandaar zal je vanaf midden augustus 2024 enkel nog de digitale versie ontvangen van je documenten.

Zodra jouw pakket bij ons vertrekt, krijg je steeds een verzendbevestigingsmail met een track and trace. In deze mail vind je een link waarmee je de exacte leveringsstatus van jouw pakket kan volgen. Hierin vind je ook al je documenten terug.

  • • Factuur met een overzicht van alle artikelen die we je toesturen
  • • Het retourformulier. Deze kan je printen en in de doos steken als je een artikel ongedragen binnen 30 dagen na levering wilt terugsturen.
  • • Het retourlabel. Deze kan je printen en op de doos plakken als je een artikel ongedragen binnen 30 dagen na levering wilt terugsturen.

Verzendingen naar een Belgisch adres zijn gratis, met uitzondering van een aankoop onder €35 (€3,95 verzendkosten), avondlevering (€4,59 verzendkosten) en zaterdaglevering (€1,25 verzendkosten).

Wens je een levering buiten België, dan betaal je € 4,95 verzendkosten.

Is je bestelling duurder dan de waarde van je bon? Dan betaal je het resterende bedrag met een betaalmethode naar keuze.

Is je bestelling goedkoper dan de waarde van je bon? Dan ontvang je automatisch een nieuwe bon met het resterende bedrag. Bij een winkelaankoop bevindt deze nieuwe voucher zich onderaan het kassaticket. Bij een online aankoop vind je hem digitaal in de verzendbevestiging.

Vouchers met een bedrag kunnen altijd gebruikt worden tijdens een actie.

Vouchers met een kortingspercentage (kortingscode) zijn niet cumuleerbaar met een andere actie en kunnen dus niet gebruikt worden.

FAQ

Klantenservice, daar blinken wij in uit! Online willen we jou dezelfde klantvriendelijkheid en behulpzaamheid als in onze winkels bieden en al jouw vragen beantwoorden. In onze FAQ kan je eenvoudig informatie vinden over punten sparen, het terugsturen van een retour, cadeaubonnen, garantie, het ruilen van je aankoop, Ecocheques, algemene voorwaarden en meer. In dit overzicht met veelgestelde vragen heb je ook de optie om een zoekbalk gebruiken: zo kunnen wij jou nóg makkelijker en sneller verder helpen! Natuurlijk ben je meer dan welkom om onze customer service te contacteren als je bijkomende vragen hebt. Onze klantendienst staat zes dagen op zeven voor jou klaar, van maandag tot zaterdag. Onze Torfs contactgegevens staan hier mooi opgelijst, van het telefoonnummer tot het e-mailadres van onze klantenservice. Zo kan jij kiezen wat het makkelijkste voor jou is! Torfs, ook online altijd tot jouw (klanten)dienst.